לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      בדיקת פוליגרף במרכז

      מציאת מקום אשר יכול לבצע למענכם בדיקת פוליגרף במרכז היא כבר לא משימה מפרכת. אנו בחברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ נעמוד לשירותכם ונציע מגוון של שירותים, החל משירותי חקירות ומעקבים ועד לביצוע של בדיקות פוליגרף ממוחשבות ועוד. אנו מעסיקים את החוקרים הפרטיים ובודקי הפוליגרף המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום. אנו מקפידים על שימוש במכשור חדיש ובציוד המתקדם ביותר במקצוע. כל זאת על מנת שנוכל להעניק לכם את השירות האמין והמקצועי ביותר ולספק בעבורכם את התשובות המדויקות ביותר לכל שאלה שתשאלו.

      למה משמשת בדיקת פוליגרף במרכז?

      בעולם של היום זה יכול להיות לא פשוט לשים את מבטחנו באדם מסוים, קיימים לא מעט אנשים אשר בוחרים להסתיר את האמת, דבר אשר עלול לפגוע באנשים ובחברות שונות. הפתרון האידיאלי לבעיה זו הוא ביצוע של בדיקת פוליגרף במרכז. כך אתם תוכלו לוודא כי האדם אשר מולכם אכן דובר את האמת והאם הוא ראוי לאמון שאתם בוחרים לתת בו. הבדיקה עצמה נפוצה בקרב אנשים וחברות שונות וחלק מהשימושים הנפוצים בה נועדו לשם:

      • בדיקות תקופתיות לעובדים.
      • חלק מהתחיל הקבלה למקום תעסוקה חדש.
      • בשעה שיש חשד לעבירה.
      • לפני העלאה בדרגה.
      • בכל עניין שלבין אדם לחברו.
      • ועוד…

      חשוב לזכור כי לא ניתן להכריח אדם לבצע בדיקת פוליגרף. הבדיקה יכולה להתבצע אך ורק בהסכמתו של הנבדק ולאחר שנקבעה כשירותו הפיזית והנפשית של אדם לעבור את הבדיקה.

      רוצים לדעת כמה עולה בדיקת פוליגרף?

      בדיקות פוליגרף במרכז על ידי מקצוענים בלבד

      זכרו תמיד כי איכות התוצאות אשר יתקבלו תלויות רבות בידע, הכשרה מקצועיות וניסיון של הבודק עצמו. שמעון כספי, מייסד חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ הוא קצין משטרה לשעבר מפלג תשאול תל אביב, לוחם וקצין ביחידה ללוחמה בטרור ימ"מ בעברו. התחיל את עיסוקו בתחום הפוליגרף בשנת 1999 ומאז מבצע את הבדיקות בעזרת הציוד החדיש והמתקדם ביותר בתחום. צרו קשר עם מכון פוליגרף עוד היום כדי לגלות עוד על השירותים שתוכלו לקבל ממשרדנו.

      בדיקת פוליגרף במרכז על ידי מקצוענים בלבד

      אנשים רבים מחפשים אחר הדרך הנוחה והיעילה ביותר לוודא כי עובדיהם שומרים אמונים למקום העבודה, כי אינם מועלים בכספים, גונבים או מעבירים החוצה מידע מסווג. לשם חשיפת האמת, חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עורכת בדיקת פוליגרף לעובדי החברה ואף למועמדים לתפקידים שונים. מנהל החברה, שמעון כספי, הינו חבר באיגוד הפוליגרף הישראלי ומשקיע את כל מאמציו על מנת לספק בעבור כלל לקוחות החברה את התוצאות האמינות והמדויקות ביותר מבדיקת הפוליגרף.

      בוחרים במקצוענים לעריכתה של בדיקת פוליגרף במרכז

      בדיקת פוליגרף במרכז יכולה לשמש בתור המענה למגוון רחב של מצבים בהם נדרשת חשיפת האמת במלואה. על מנת לוודא כי אתם אכן עומדים בפני החברה המקצועית ביותר בתחום, זו שתוכל לאתר את האמת באמצעות שאלות מכוונות מטרה, הרי שיהיה מומלץ לבחון גם את הנקודות הבאות:

      • הכשרה מתאימה – חשוב יהיה לוודא כי בודקי הפוליגרף שעומדים בפניכם עברו את ההכשרה הנחוצה וכעת הינם חברים באיגוד הפוליגרף הישראלי (P.E.A).
      • ניסיון – מלבד ההכשרה, וודאו כי בודקי הפוליגרף בעלי ניסיון בשטח. שכן זו למעשה הדרך היחידה להתמקצע בתחום – לבחון עשרות ומאות אנשים בבדיקה זו ופענוח התוצאות בצורה מדויקת.
      • מכשור מתקדם – הפוליגרף קיים מזה תקופה ארוכה, כך שמומלץ יהיה לוודא כי החברה בה בחרתם אכן עושה שימוש בציוד המתקדם ביותר בתחום, זה שיעניק לכם את אחוז האמינות הגבוה ביותר.

      חברת ש. כספי – מחויבים לאמת בכל עת

      הצוות המקצועי של משרד חקירות ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, יעמוד לשירותכם בכל עת ויעניק את כלל ההסברים הנחוצים בנוגע לתהליך בדיקת הפוליגרף. נשמח לספק בעבורכם את ייעוץ מקצועי טרם ביצוע הבדיקות, וללוות אתכם לכל אורך הדרך, עד לביצוע הבדיקה בצורה המקצועית ביותר והענקת התשובות והממצאים המדויקים בתוך זמן קצר. צרו קשר עם חברתנו כבר היום והבטיחו את חשיפתה של כל האמת בנוגע לנאמנות העובדים שלכם או אפילו בני/בנות הזוג.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה