לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      בדיקת פוליגרף בגידה

      אנחנו חיים בעידן שבו קשרים מחוץ לנישואין הפכו למאורע נפוץ. כתוצאה מכך מתאפיינים קשרים זוגיים רבים באי שקט ובחששות מפני בגידה. כאשר ישנם סימנים מחשידים שמאיימים על המשך האמון ההדדי ויציבות הקשר, פוליגרף הוא פתרון יעיל מאוד. אחרי בדיקת פוליגרף בגידה היא כבר לא מקור לאי ודאות ואי שקט – בזכות הידיעה ניתן להתבונן על הזוגיות באופן רגוע יותר ולקבל את ההחלטות הנכונות. חברת ש. כספי מתמחה בביצוע בדיקות פוליגרף במקרים מסוג זה, בדיסקרטיות מוחלטת ובמקצועיות רבה.

      בדיקת פוליגרף בגידה וסימנים מעוררי דאגה

      מכון פוליגרף הוא פתרון פרקטי לספקות שמתעוררים עקב הסימנים הבאים:

      • שיחות טלפון או הודעות בשעות לא שגרתיות.
      • ריח יוצא דופן מבן/בת הזוג או מהבגדים שלו/שלה.
      • בילויים תכופים עם חברים/חברות – ובפרט אם קודם לכן לא הייתה התלהבות מכך.
      • שינויים בהתנהגות – כולל למשל הבאת מתנות בתדירות גבוהה מבעבר, דבר שעלול להעיד על רגשות אשם.
      • שינויים בהרגלי הטיפוח – באופן טבעי יכולות להיות סיבות רבות לטיפוח המראה החיצוני, אולם כשמצטרפים לכך סימנים אחרים, כדאי לשקול בדיקת פוליגרף.
      • עצבנות לעתים קרובות וללא טריגר נראה לעין – זוהי אינדיקציה לחוסר שקט פנימי שעלול להיות תוצאה של החשש להיתפס
      • הסתגרות או ריחוק פתאומיים ולא מובנים.
      • אינטואיציה – כשאנחנו מרגישים שהפרטנרים שלנו לא נאמנים או מסתירים מאיתנו דברים, כדאי לתת משקל גם לאינטואיציה, שבלא מעט מקרים מתגלה כמדויקת.

      ניסיון, מקצועיות ורגישות

      חשוב להדגיש שלא ניתן לחייב אדם לעבור בדיקת פוליגרף במרכז. כמו כן, כדאי לזכור שאי אפשר להתחייב על תקפות הממצאים ב-100% – אבל כשמפעיל המכשיר הוא איש מקצוע מיומן כמו אנשי הצוות של חברת ש. כספי אתם יכולים לסמוך על מהימנות התשובות בראש שקט לגמרי.

      שמעון כספי, מנהל החברה, פועל בתחום מאז 1998 ואף שימש כיו"ר איגוד בודקי הפוליגרף הממוחשב בישראל. הוא התווה לחברה התנהלות מקצועית, יושרה ללא פשרות ובעיקר רגישות מרבית – כשבעקבות בדיקת פוליגרף בגידה הופכת מחשש לוודאות זוהי סיטואציה מורכבת, ולמעשה זהו המצב גם כשממצאי מכשיר האמת מעידים כי לא התקיים קשר מחוץ לנישואין, ועל כן חשוב גם הפן האנושי במהלך הצגת השאלות ובחינת התשובות.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה