לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      לחיות ללא ספקות

      יש לכם תעלומה או חשד ? אנחנו הפתרון הנכון

        ברוכים הבאים לש. כספי - פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ

        חוקר פרטי

        חוקר פרטי ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, בהנהלתו של שמעון כספי, מבצעת חקירות פרטיות במגוון תחומים ומעניקה שירותי פוליגרף וייעוץ בטחוני. שירותי החברה מוענקים הן ללקוחות מקומיים והן ללקוחות בחו"ל. כיום, כספי הוא בעל משרד המתמחה בכל סוגי החקירות הפרטיות ובעל רישיון משרד המשפטים (מ.ר. 218531). חבר בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל (i.b.p.i).

        חבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל (IPEA), האיגוד הישראלי מסונף כחטיבה נלווית לאיגוד הפוליגרף האמריקאי (APA). לשעבר יו"ר איגוד בודקי הפוליגרף הממוחשב הישראלי.

        כנסו לעוד >>

        איך זה עובד?

        כיצד זה עובד?

        כיצד זה עובד חשוב להזכיר ,סעיף 3 לחוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, תשל"ב-1972, קובע כי חוקר פרטי יעסוק כחוקר רק במסגרת משרד. וחל עליו איסור לקבל עבודה מגורם כל שהוא שאינו משרד מוסמך. כמו כן, החוקר אינו יכול לפרסם את עצמו בכל אמצעי תקשורת כל שהוא. לכן, חשוד ללקוח לבדוק שהוא פונה למשרד בלבד למתן שירותי חקירות ואחר.

        חשוב להדגיש שמותר לבודק הפוליגרף להיפגש במשרדו ואו בכל מקום כדי לתאם מועד לבדיקת הפוליגרף המתאימה לנבדק ו/ או מהם השאלות הרלוונטיות שעל הנבדק להישאל במהלך בדיקתו, ואין מניעה לתת לנבדק השאלות הרלוונטיות במהלך הפגישה שומע הבודק מהו מצבו, בעיות רפואיות במידה ויש ועוד. חל איסור מוחלט לתאם עם הנבדק כיצד להכשיל ואו לעבור הבדיקה? ראה פרשת ניצב צ'יקו אדרי.

        פרשת צ’יקו אדרי

        אני נשאל הרבה פעמים האם לעבור בדיקת פוליגרף? והתשובה חד משמעית כן. בתיקים של עדות מול עדות ואו זימון לשימוע בפני הפרקליטות לפני הגשת כתב אישום. אני ממליץ להיבדק וזאת משום שיש לבודק כלים טובים יותר להגיע לממצא מבעבר וזאת משום המערכת הממוחשבת לבדיקות פוליגרף שבה קל יותר לנתח תוצאות הבדיקה ובנוסף המערכת מנתחת התוצאה ואז מסכמים. בנוסף, ניסיונו הרב של הבודק בניסוח שאלות רלוונטיות ויותר מכל ניסוח נכון של שאלות קו נטרול עוזרים לבודק להגיע לפענוח טוב יותר של הבדיקה ולתוצאה נכונה .

        כיצד זה עובד בפוליגרף?

        בשיחה בין הבודק לנבדק, חייב הנבדק לספר את האירוע כדי שנבנה שאלות רלוונטיות בנושא ו/או על הנבדק לבנות שאלות רלוונטיות ולשלוח אותם למייל לצורך בדיקתנו. ואו ניתן לבנות השאלות הרלוונטיות בפגישה במשרדנו. לאחריו מתאמים מועד לבדיקת פוליגרף.

        בפגישה במשרדנו, ממלאים גיליון להתאמה, מבקשים במהלך השיחה לשמוע תגובתו לאירוע ואו לחשדות. לאחריו מקראים לנבדק את השאלות הרלוונטיות ובסיומם הנבדק חותם על הצהרה שאכן הבין השאלות ויודע שאת תוצאות הבדיקה אנו מועברים למזמין הבדיקה בלבד. הסבר והנחיות לבדיקת הפוליגרף, התחברות למכונה וביצוע הבדיקה. בסיום הבדיקה, מנתחים הבדיקה ומסכמים דוח ללקוח.

        כיצד זה עובד בחקירות?

        על הלקוח להגיע למשרדנו לצורך יעוץ ללא עלות ובשיחה נשמע מהות החקירה כדי לבנות תוכנית פעולה לצורך איסוף הראיות. בשיחה מקבל הלקוח סדר גודל של עלויות ודרכי תשלום. כמו כן, מודגש בפני הלקוח שהתשלום בגין החקירה אינו מותנה בתוצאות החקירה וזאת עפ"י סעיף 12 לחוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, תשל"ב-1972. חובה לבדוק שיש רישיון בעל המשרד מטעם משרד המשפטים.

        מה כוללים שירותיו של חוקר פרטי?

        רבים מכירים את החוקר הפרטי בעיקר ממותחנים ישנים, סרטים וסדרות פופולריות בנטפליקס. אך חשוב להבין כי גם במציאות תפקידו משמעותי וחיוני בעבור אנשים רבים, זאת בין אם מדובר על לקוחות פרטיים או אפילו עסקיים שונים. חשוב להבין כי שירותיו ילוו אתכם עד לקבלת וחשיפת האמת כולה. זכרו כי אמנם הדבר לא תמיד יהיה מה שאתם עלולים לקוות לו, אך בסופו של יום תוכלו להחזיק באמת בידיכם ולבחור את המשך הדרך שלכם בצורה מפוקחת ומודעת לכל הפרטים.

        כאמור, שירותיו של חוקר פרטי מתפרשים על פני מגוון רב של תחומים, כאשר בין השירותים הנדרשים ביותר ניתן יהיה למנות גם חשיפת בגידות, חקירות כלכליות ומסחריות, חקירות פליליות, בדיקות פוליגרף לעובדים ואפילו מעקבים. כלל השירותים יותאמו באופן אינדיבידואלי בעבור כל לקוח. זאת על מנת להבטיח בעבור כל אדם את קבלת השירות המקצועי והאיכותי ביותר בתחום החקירות.

        ש. כספי – חוקר פרטי לשירותכם בכל מצב

        גם במידה ואתם מרגישים כי העולם אינו כפי שהוא נראה, זכרו כי חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, תשמח לעמוד לשירותכם בכל מצב ולעשות את כל האפשרי על מנת להחזיר את ההיגיון והאמת לעולם שלכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום והצוות המקצועי שלנו יעמוד לרשותכם בכל מצב וירחיב אודות מגוון השירותים המקצועיים בעולם החקירות שאנו יכולים להעניק בעבורכם.

        מגיעים לאמת בעזרתו של חוקר פרטי למעקבים

        שירותיו המקצועיים של משרד פרטי עשויים להיות מגוונים למדי, ולכלול את השירותים הנדרשים הן לאנשים פרטיים והן לחברות וארגונים בגדלים שונים. כך שבין אם אתם מעוניינים לבחון את אמינותו של עובד חדש בארגון שלכם או אפילו במידה ואתם חושדים כי בן או בת הזוג אינם שומרים אמונים כפי שטוענים שוב ושוב, הרי שפנייה אל משרד תהיה הצעד הנכון בעבורכם.

        עבודתם המקצועית של החוקרים הפרטיים מעניקה לכם את האפשרות לזכות בקבלת כל האמת, כך שתוכלו בהמשך הדרך לעשות את הצעדים שאתם רואים כחיוניים בצורה חוקית ומסודרת. חשוב לציין כי משרד חייב יהיה לעבוד במסגרתו של רישיון משרד המשפטים, וזאת בהלימה מלאה עם החוק. זאת בנוסף לעובדה כי החוקרים אשר יובילו את החקירה יהיו בעלי רישיון אישי אשר מעניק להם את האפשרות לעסוק בתחום החקירות בצורה חוקית. נקודות אלו יאפשרו לכם לזכות בתוצאות האמינות והמדויקות ביותר, אשר אותן תוכלו להציג בפני בית המשפט במידת הצורך.

        חוקר פרטי לנוער – עושים את הבחירה המקצועית והאמינה

        על מנת להגיע לאמת יהיה עליכם לוודא כי אתם אכן בוחרים במשרד החקירות הנכון בעבורכם. אנו בחברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, מעניקים ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים בעולם החקירות, זאת בצורה המקצועית ומדויקת ובהתאמה מלאה לחוק. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והבטיחו את חשיפתה של האמת במלואה.

        חוקר פרטי מומלץ

        אין ספק כי שירותיו של חוקר פרטי מומלץ יהיו אלו שיעזרו לכם לחשוף את האמת כולה. על מנת ליהנות מהשירות המקצועי בתחום, אנו בחברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר היום. אין סיבה להסס בשעה שאתם חושדים כי מישהו הונה אתכם או משקר לכם על אף התחייבותו כלפיכם. הצוות המקצועי שלנו ישמח למעוד לשירותכם בכל עת וללוות גם ברגעי המשבר עד לחשיפת האמת במלואה.

        תחום החקירות הפרטיות הינו מורכב ודורש את מעורבותו של חוקר פרטי בצפון שהוא מומלץ ומיומן. חקירות אלו יעזרו כישוריו האישיים והמקצועיים של החוקר, כאשר הודות לתכונות אלו יהיה מסוגל להתמודד גם עם מצבים מורכבים ולא צפויים. על החוקר הפרטי להיות בעל ניסיון עשיר בעולם החקירות, שהרי כך יכיר את התחום לעומק ויהיה מסוגל לספק בעבורכם את התוצאות האמינות והמדויקות ביותר בכל תחום חקירות.

        חשוב לציין כי עבודתו המאומצת של חוקר פרטי מומלץ אינה נעצרת רך ורק במעקבים וחקירות בגידות, אלא מתפרשת על גבי תחומים רבים ומגוונים, זאת לרבות, חקירות פליליות, חקירות כלכליות, חקירות מודיעיניות ועוד. עבודתו של החוקרים הפרטיים כוללת הן עבודת מעקבים בשטח, והן בשימוש בעצמאים טכנולוגיים מתקדמים. חשוב לציין כי החוקר הפרטי אליו מומלץ יהיה לפנות יהיה זה אשר עושה את עבודתו במסגרת החוקית המתאפשרת לו. כך גם ממצאי החקירות השונות יהיו חוקיים ויאפשרו לכם להיעזר בהם גם בבית הדין במידה ותהיו מעוניינים בכך.

        חוקר פרטי מחיר

        זה נראה קצת כמו סרט בילוש, ואולי לפעמים אפילו מרגיש קצת סוריאליסטי. אבל אחד מהכלים הכי חזקים, שמשרתים כיום רבים מאוד מהאזרחים הפרטיים והארגונים במדינת ישראל, הוא הליווי המקצועי והאישי של חוקר פרטי. לא משנה מה היא הסיבה שגרמה לכם לפנות למשרדו של החוקר הפרטי, תהליך העבודה אל מול אדם מקצועי זה יכול להניב לכם פירות רבים – ולגלות לכם בדיוק את פרטי המידע שיעזרו לכם להתמודד עם כל בעיה ברמה האישית והמקצועית. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה רבים פונים לעזרת השירות המקצועי של צוות החוקרים הפרטיים במשרד החקירות ש.כספי, ומבקשים לפתוח בחקירה לגילוי חומרים שונים וההוכחה שלהם.

        האיש שיגלה את כל הסודות החשובים לכם

        על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות המתאימות ביותר לצרכים שלכם, ראוי לבחון את יכולותיו המקצועיות של החוקר הפרטי כמו גם את הכישורים והכלים הטכניים בהם הוא עושה שימוש. ככל וחשוב לכם להתקשר עם החוקר הפרטי ברמה הכי גבוהה שיש, אל תהססו לפנות אל הצוות המקצועי של משרד ש.כספי. אנו נעזור לכם להוציא אל האור את כל המידע הרלוונטי לחקירה שלכם, בצורה המקצועית ביותר.

         

        חוקר פרטי מיומן

        כמו כל תחום עיסוק אחר, גם עולם החקירות הפרטיות מבוסס על כמה וכמה תחומי שירות מרכזיים. חוקר פרטי בעל ניסיון, הוא אדם אשר יכול להיות לכם לעזר בכל מיני סיטואציות בחיים. בין היתר חוקר פרטי יכול לעזור לכם ב:

        • חקירות בנושאי בגידות – בתחום היחסים הבינאישיים, התפקיד של החוקר הפרטי הוא קודם כול לבסס את החשד. לעיתים רבות זה הוא חשד אשר נובע מתחושה בלבד, ולכן החוקר הפרטי אבקש לקבל כמה שיותר מידע כדי להעניק לכם כמה שיותר מידע.
        • חקירות כלכליות – אלו הן חקירות המתמקדות במציאת הפערים הכלכליים במידע שמציג אדם פרטי או ארגון גדול. בחקירות אלו נעשה שימוש רב באמצעים טכנולוגיים ובפריטי מידע כתובים על מנת לאתר את מקור הטעות או לגלות את המידע החסר.
        • חקירות גניבה במקומות עבודה – במקרה בו אתם חושדים באחד מצוות העובדים שלכם, ומגלים כי נגנב ציוד רב מן החברה, שירותיו של החוקר הפרטי יכולים לעזור לכם למצוא את הגנב ולמצות איתו את הדין המשמעתי.

        איך למצוא חוקר פרטי מומלץ?

        על מנת למצוא חוקר פרטי מומלץ ומקצועי לבית העסק שלכם, יש להסתמך על ארבעה פרמטרים ייעודיים:

        • מידת הניסיון – חוקר פרטי מומלץ, הוא חוקר פרטי מנוסה ומיומן. אתם לא צריכים לבזבז זמן בשיחות הכנה ארוכות עם חוקר פרטי מנוסה, ואתם יכולים לאפשר לו להיכנס ישירות לבית העסק שלכם להתחיל בעבודה.
        • יכולות טכנולוגיות – ככול שיש לחוקר הפרטי שלכם יותר ניסיון בעבודה עם טכנולוגיות כמו מצלמות אבטחה ומיקרופונים סמויים, כך יהיה לו יותר קל ואינטואיטיבי למצוא את העובד הסורר בעסק שלכם.
        • שקיפות המידע – אתם לא רוצים לקבל את כל המידע שקיים בתיק החקירה. ולכן חשוב לכם ליצור בקרת מידע אל מול החוקר הפרטי ולקבל אך ורק את פיסות המידע החשובות לכם. כמו כן, יתכן שתרצו להשקיע משאבים על מנת לקבל במהלך חקירה מידע מתוך החקירה, ולכן חשוב לעבוד עם חוקר פרטי שיכול לענות על הדרישות הללו.

        ליווי אישי של חוקר פרטי מומלץ בתהליכי חקר האמת

        תהליך העבודה של חוקר פרטי מומלץ הוא קודם כל תהליך שעוסק בכם – הלקוחות. ולכן אתם רוצים להרגיש בנוח לשוחח עם האדם שמולכם, לאורך כל שלבי החקירה ולא משנה על איזה סיטואציה. זו בדיוק מה שמוביל את הצוות של משרד החקירות ש.כספי, במהלך עבודתם עם לקוחות שונים בסיטואציות מגוונות. כך אנו מצליחים לספק את השירותים הנכונים לכל לקוח.

        איך מאתרים חוקר פרטי מומלץ?

        איתורו של חוקר פרטי מומלץ אשר יצליח לספק בעבורכם את כל האמת לא חייב להיות מסובך במיוחד. ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מציעים לכם את שירותיהם בתחומי החקירות, הבדיקות והמעקבים. במידה ואתם רוצים לחשוף הונאה, גניבה, איתור נכסים, בדיקות פוליגרף ואף לגלות האזנות סתר והדרכים למניעתן מלכתחילה, הרי שפניה אל משרד מקצועי ומנוסה היא הדרך הנכונה עבורכם.

        לכל תעלומה אנחנו הכתובת

        השאירו פרטים ונגיע לתשובה

          הממליצים שלנו

          מיכאל בן ברוך

          על איכות לא מתפשרים, רק ש.כספי!

          אלון

          כל מילה בסלע אלוף!!

           

          א.פ

          הגעתי למשרדו של כספי כדי לבדוק עלויות לחקירה וכן החקירה עצמה. קיבלתי המלצה ודרכי פעולה שרק בעל ניסיון יכול לתת. מאוד נהניתי לקבל המלצתו וכמובן השגנו את המטרה תודה לך!!

          מאיר .ד

          הגעתי דיי סקפטי למשרדו של ש.כספי לצורך קבלת הצעת מחיר ודרכי חקירה ולאחר ששמעתי את המלצתו הבנתי שהגעתי למקום הנכון. מומלץ בחום רב.

          דוד

          הגעתי לבדיקת פוליגרף. הוסבר היטב מהות הבדיקה .נציין שהבודק אדיב ונחמד מאוד. מומלץ בחום!

          איציק כ.

          שוחחתי עם שמעון בעל המשרד ומתוכן השיחה עמו הבנתי שהחקירה אינה מורכבת ממעקב ואו גביית עדות. אלה יש דברים נוספים שהשתיקה יפה להם ושווה מאוד לשמוע לפני שמחליטים מה לבצע . מקצוען אמיתי.

          דנה ר.

          בדיקת הפוליגרף שהצילה לי את המשפחה שאפו ותודה!

          עודד נ.

          הגעתי לבדיקת פוליגרף לאחר דיון בבימ"ש אזרחי כדי להוכיח חפותי והבודק ש.כספי מקצוען שידע לכתוב את השאלה הנכונה שאפו!

          מתי ד.

          עקב סכסוך כספי, רציתי לדעת האם שווה לפתוח בחקירה ולאתר נכסים ואחר לצורך עיקול. שמעתי ממקצוען ש.כספי מה שווה לעשות ואכן לאחר חקירה סמויה כך הוא קורא לה. אותר רכוש רב ועוד. שהשתיקה יפה כיצד אותרו. שווה ומומלץ בחום!!

          אורי הקב"ט

          רציתי לציין את מקצועיותו של ש.כספי בבדיקת פוליגרף לעובד בחשד לשימוש בכרטיס אשראי גנוב. ולאחר שנמצא הגנב, עשיתי בדיקה במצלמות הקניון ואכן צדק כספי בהבחנה שלו שאפו

          חוקר פרטי ש. כספי

          פנו אל ש. כספי – פוליגרף חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ באמצעות האתר, וקבלו 5% הנחה.

          קיימת הטבה מיוחדת לאוהדי גולדן סטייט ווריורס – קבוצתו של עומרי כספי, השחקן הישראלי הראשון ב-NBA.

          ש.כספי פוליגרף חקירות שמה דגש על ביצוע מדוקדק של החקירות והבדיקות. כחלק מהשירות המסור והאישי שהיא מעניקה ללקוחותיה, החברה מקפידה לשמור על קשר עם לקוחותיה גם לאחר סיום החקירה לצורך הפקת לקחים ומסקנות, ליווי משפטי ו/או מתן ייעוץ מקצועי.

          חברת ש. כספי בהנהלתו של שמעון כספי, מבצעת חקירות פרטיות במגוון תחומים ומעניקה שירותי פוליגרף וייעוץ בטחוני. שירותי החברה מוענקים הן ללקוחות מקומיים והן ללקוחות בחו"ל.

          חוקר פרטי מקצועי

          חוקר פרטי הוא ללא ספק אחד מאנשי המקצוע המיוחדים ביותר בעולם המודרני. הכשרתו כוללת תקופה ארוכה של לימודים והתנסות מעשית בשטח, דבר אשר הופך את חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, למקום הנכון לפנות אליו בשעה שאתם מעוניינים לחשוף את האמת כולה. חברתנו מספקת שירותים מגוונים אשר כוללים בין היתר גם חקירות בתחומים שונים, מעקבים ותצפיות ואף שירות בדיקות פוליגרף אשר מתבצע למטרות מגוונות.

          חוקר פרטי עם המלצות

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, הינה משרד אשר בעל רישיון משרד המשפטים המאשר את פעילותו. חברתנו מעניקה את שירותיה המגוונים למגוון רחב של לקוחות, לרבות אנשים פרטיים וחברות וארגונים מכל תחומי התעשייה. הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שלב עד לחשיפת האמת במלואה והעברת התוצאות, אשר יהיו קבילות גם בבית המשפט, אליכם.

          העולם שסביבנו הינו מורכב למדי. נכללים בו לרוב אנשים מכל הסוגים אשר לא תמיד נוכל להיות בטוחים כי הם דוברים את האמת. כך שבבוא היום, כשהחדשות רק עולות ומצטברות, הרי שמוטב יהיה לפנות אל אנשי המקצוע המיומנים בתחום אשר יחשפו בפניכם את כל האמת. כך תוכלו לשקול את התוצאות בעצמכם וברגע הנכון, לפעול על פיהן לפי ראות עינכם.

          משרד מקצועי ומיומן יהווה את הבחירה הנכונה בעוברכם, זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי תוצאות החקירה יהיו אמינות ומדויקות, ובעת הצורך, אף יוכלו לשמש אתכם בבית המשפט. בין אם מדובר על חקירות בגידות, חקירות כלכליות או פרטיות, הרי שסיועו המקצועי של משרד אשר בעל ניסיון עשיר יהיה זה שיספק בעבורכם את השקט הנפשי והאמת כולה. פניה אל משרד החקירות ש. כספי תעניק לכם את האפשרות לגלות את כל האמת, וכך לאשש או להפריך את החדשות שכרסמו בליבכם במשך זמן כה רב.

          חוקר פרטי עם חוות דעת רבות

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, זמינה לשירותכם בכל שאלה או בקשה. חברתנו תשמח לספק בעבורכם את השירות המקצועי ביותר בעבור כל סוג של חקירות, זאת לרבות הענקת שירות של בדיקות פוליגרף מקצועיות למגוון רחב של מטרות. צוות החוקרים המקצועי שלנו שם דגש על הענקת השירות המסור ומהיומן ביותר בכל עת ויעמוד לשירותכם בכל שלב לאורכה של החקירה.

          גם אם מעולם לא חשבתם שהיום הזה יגיע, הרי הינה אתם כאן, מחפשים אחר משרד שיעזור לכם גם בשעה שנדמה שהאמת כמעט ואיננה קיימת. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, זמינה לכם גם באותם הרגעים הקשים, ותשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בחשיפת האמת בכל היבט בחייכם. בין אם מדובר על חקירות אישיות או כלכליות, מודיעיניות או פליליות, חברתנו הינה בעלת הניסיון העשיר בתחום אשר העניק לה את כל הכלים הדרושים לשם התמודדות יעילה עם המצב.

           ש. כספי – חוקר פרטי מומלץ שיחשוף עבורכם את האמת

          לא תמיד אנו יכולים להיות בעלי האמצעים והכישורים הדרושים לחשיפתה של האמת כולה. כך שבדיוק במצבים הללו, כשנדמה שאין במי לבטוח, מומלץ יהיה לפנות אל חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ. חברתנו מעסיקה את צוות החוקרים הפרטיים המובילים בתחום, אשר יעמדו לשירותכם ויספקו את הליווי המקצועי והמיומן ביותר בכל שלב של החקירה.

          חוקר פרטי איך זה עובד?

          רוב האוכלוסייה בישראל לא ממש מכירה את העבודה המקצועית של צוותי המשרד מקרוב. בעיקר מפני שעד היום רוב האוכלוסייה פשוט לא הכירה את האופציה לפנות לעזרתם של מומחים בתחום החקירות על מנת להגיע לחקר האמת. הרי זה נראה לנו קצת מוזר, לפנות לחוקר פרטי על עניינים אישיים או משפחתיים. אבל כיום כאשר רוצים לגלות את כל המידע אתם פשוט יכולים לחפש בגוגל חוקר פרטי איך זה עובד ולראות מה הם השירותים שמציעים משרדים רבים ומתוכם לבחור את השירות הנכון ביותר לצרכים שלכם. הצוות המקצועי של משרד החקירות ש.כספי, מבין את הצורך לשאול שאלות ולכן יצרנו אחר מדריך קצר שמסביר מהו תפקידו של חוקר פרטי.

          מה אתם צריכים לעשות?

          קודם כל ולפני הכל, כדי לענות בצורה הטובה ביותר על השאלה חוקר פרטי איך זה עובד – יש להסתכל על הצרכים האישיים שלכם. הרי לכל תהליך חקירה יש את ההתפתחות שלו ויש את הצרכים שלו ובעיקר יש את הגורמים המעורבים בו. השיחה הראשונה שלכם עם חוקר פרטי תהיה קודם כל שיחת מיפוי. בשיחה הזו אתם תעלו את כל המידע שיש לכם נכון לרגע זה, תציגו את הבעיה ותסבירו מהן הציפיות שלכם מהחוקר פרטי. ומכאן, המושכות עוברות ישירות לידיו של איש המקצוע נקודה החוקר הפרטי יבנה אסטרטגיית עבודה, על בסיס הניסיון המקצועי שלו ועל היכולות הטכנולוגיות איתן הוא עובד. לאחר מכן יחל החוקר את עבודת החקירה דה-פקטו, ולאורך כל הדרך יש לכם מידע עדכני ורלוונטי מתוך החקירה, אותו הוא כבר הצליח לבסס ואפילו להוכיח ללא כל ספק. עם סיום החקירה תיק החוקר הפרטי יעביר אליכם את התיק מסודר, כולל כל תוצרי החקירה, ויסכם את תהליך העבודה.

          חוקר פרטי שמביא לכם את התוצאות

          כמו שאתם מבינים בנקודה הזו, מהרגע שבו החוקר יוצא לשטח ומתחיל לחפור בתיק שלכם, מירב האחריות נופלת עליו. ולכן רצוי לבחור חוקר פרטי שמסוגל להביא בדיוק את התוצרים הנדרשים לכם, לאור העובדה שיש לו הכרות עם תיקים דומים לתיק שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להצליח בחקירה שלכם, הוא לפנות אל הצוות המקצועי של משרד החקירות ש.כספי.

          תכונותיו של חוקר פרטי מומלץ

          על מנת שאדם ייחשב כ – חוקר פרטי מומלץ הוא צריך להיות בעל מכלול עצום של תכונות שונות וחלקן כוללות גם:

          • רישיון – זהו הדבר הראשון שחייב להיות אצל חוקר פרטי במרכז על מנת שייחשב ככזה. רק במידה והוא מחזיק ברישיון של משרד המשפטים הוא יוכל לבצע את עבודתו בתור חוקר פרטי על פי חוק.
          • חד מחשבה – החוקר הפרטי ייתקל לא פעם במצבים מורכבים אשר ידרשו ממנו עבודה אשר תתבסס על מיומנות האלתור שלו על מנת שיוכל לצאת ממצבים מורכבים. גמישות מחשבתית וחשיבה מהירה יוכלו לעזור לו להיחלץ מכל מצב אליו נקלע.
          • יכולות טכנולוגיות – עבודתו של החוקר הפרטי תכלול פעמים רבות את הצורך להשתמש בכלים המשוכללים והמתקדמים ביותר בענף. מצלמות, התקנים ומערכות משוכללות שונות אשר יסייעו בעבודת הבילוש שלו.
          • המון סבלנות – שגרת עבודתו של החוקר יכולה להיות גם מלאת מעקבים. על כן יהיה עליו להצטייד בסבלנות רבה בשעות אלה על מנת שלא יפספס אף פרט ויוכל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

          ש. כספי – חוקר פרטי מומלץ לשירותכם

          לא כל חוקר פרטי מומלץ יהיה האדם המתאים ביותר עבורכם. שימו לב כי המשרדים אליהם אתם פונים מתמחים בסוג החקירות לו אתם זקוקים וכי הצוות המועסק במקום כולל חוקרים מקצועיים ומוסמכים על ידי משרד המשפטים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ שמים דגש על העסקת צוות מקצועי ומנוסה תוך ביצוע מדוקדק של כל החקירות והבדיקות הנדרשות לשם החקירה. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים על משרדינו.

          חוקר פרטי המלצות

          חוקר פרטי המלצות מעידות על הצלחות רבות. הצורך במידע סמוי וחסוי אצל רבים הוא רב. לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים עושים בו שימוש חשוב למטרותיהם. המידע מושג בשיטות ובאמצעים שונים שכולם חוקיים. בסוף כל משימה הוא מגיש דו"ח מפורט הכולל את כל המידע שאסף. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

          חוקר פרטי המלצות של לקוחות מרוצים

          חוקר פרטי המלצות מגיעות מלקוחות מרוצים אשר נצלו את המידע שהושג לתועלתם. מידע הוא כוח וניתן על פיו לקבל החלטות שחלקן הינן אסטרטגיות. ניתן לתת מספר דוגמאות מעולם הכלכלה. איש עסקים הרוצה להכניס שותף לעסקיו ירצה לקבל מידע הנוגע למצבו הפיננסי, המשפחתי וכדומה. כך הוא יכול להצליב עם מידע שהתקבל ממנו. בעל עסק החושד בריגול תעשייתי רוצה לבדוק את החשדות, מפעל מזון הרוצה לצאת במסע שיווקי רוצה לקבל מידע על פעילות מתחריו באותה נישה ובאותו מועד וכן הלאה. בתחום האישי – יש הרוצים לברר אם בן הזוג בוגד ועם מי, כמו כן, בן זוג הרוצה להתגרש רוצה לדעת אם אין רכוש משותף מוסתר ממנו ועוד. מידע מושג על ידי מאגרי מידע הקיימים באינטרנט, על ידי מעקבים רגליים ורכובים אחר אובייקטים, תצפיות ועוד. הכלים העומדים לרשות החוק מגוונים ובין היתר, מצלמות, משקפות, מכשירי הקלטה, מצלמות זעירות נסתרות בבתים ועוד. הדו"ח המסכם כולל תיאורים כתובים, מסמכים, תמונות שנאספו, תמלול שיחות שהוקלטו ועוד. כל המידע נאסף בצורה חוקית ויכול לשמש כהוכחות בעת הגשת תביעות ישירות או בבתי משפט. ההשקעה תמיד משתלמת כי גם חשד לבגידה שנשלל לאחר חקירה מאומצת תורם למזמין אותה.

          שירות איכותי

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, חקירה מקיפה, דו"ח מפורט, מחירים נוחים, הגנה על הדו"ח בעת דיונים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

          עלות חוקר פרטי

          עלות חוקר פרטי נקבעת על פי טיב המשימה אותה הוא מבצע והיקפה. ניתן למצוא חקירות שונות כאשר הפופולאריות ביותר הן הכלכליות, פרטיות ואישות. המטרה היא השגת מידע נסתר אשר הלקוח אינו יכול להשיג בעצמו. לכל חוקר יש רישיון פרטי שהתקבל לאחר עמידה מבחנים ובדרישות משרד המשפטים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב חשיבות. דו"ח מפורט כולל תכנים כתובים, תמונות, סרטונים, תמלילי שיחות של הקלטות ועוד. ניתן להיעזר בחומרים ממנו בעת הגשת תביעות כולל בבתי דין. המידע יכול לסייע לכל לקוח בהחלטות שונות כולל פעולות אופרטיביות. בין היתר: כניסה לשותפות או נסיגה ממנה, הליכה  לגירושין, עיקול על נכס שמתגלה אצל חייב ועוד. גם חשדות שהתבדו יכולים לסייע ללקוח.

          שירות מחברה מובילה ומקצועית

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ למתלבטים, שירותים משלימים, הגשת דו"ח מסודר, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

          עלות חוקר פרטי הכוללת עלויות והוצאות שונות

          עלות חוקר פרטי מתומחרת היטב ובצורה הוגנת. עבודת חוקר פרטי עלולה לארוך שעות ארוכות ובמיוחד, בעת ביצוע מעקבים ותצפיות. בנסיבות אלו חייב להישמר קשר  עין קבוע עם האובייקט. כך שלעיתים, נדרשים מספר עוקבים סביב השעון. בנוסף יהיה צורך ברכבים ובאמצעי מעקב אחרים. חקירות כלכליות נעשות לצורך השגת מידע על אנשים שונים. יש החייבים כסף והנושים רוצים לגלות אם יש להם נכסים שניתן לעקל. במקרים אחרים על מתחזים לנכים בפני חברות ביטוח ו/או המוסד לביטוח לאומי. חקירות פרטיות נועדו לגילוי בגידות, לאיתור נכס משותף אשר מוסתר בפני מי מבני הזוג ועוד. החומר מושג על ידי חיפוש במאגרי מידע, מעקבים, תצפיות, התקנת מצלמות נסתרות ומכשירי הקלטה, ציתות והאזנות סתר ועוד. החוקר משתמש במצלמות ומשקפות, מכשירי האזנה וציטוט, בתחפושות להסתרתו בסביבה.

          מחיר חוקר פרטי

          מחיר חוקר פרטי נקבע על פי מהות החקירה המבוקשת ועלויותיה. החקירות המבוקשות ביותר הם בנושאים כלכליים ופרטיים בין אישיים. הצורך והרצון של הלקוחות הוא לקבל מידע נסתר שאין הם יכולים להגיע אליו בדרכים אחרות. כל המידע נאסף בצורה חוקית. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע נדרש.

          מחיר חוקר פרטי המתומחר בצורה הוגנת

          מחיר חוקר פרטי נקבע על פי המחירים המקובלים בתחום. הוא כולל עלויות שעות עבודה, שימוש ברכבים למעקבים, תשלום למאגרי מידע שונים, השקעה בציוד מיוחד ועוד. השעות הרבות מוקדשות לביצוע מעקבים סביב השעון, בתצפיות על צימר בו שוהים בני זוג החשודים בבגידה וכדומה. במקרים רבים, נעזרים במספר עוקבים כדי לקיים קשר עין קבוע עם האובייקט. הדבר  נכון לכל סוגי החקירות המחייבים מעקב. הכלכליות נועדו לגילוי מידע על אנשים. חלקם מתחזים לנכים בפני חברות ביטוח, אחרים חייבים כספים לבנקים והמטרה היא לאתר נכסים השייכים להם לצורך עיקולם וכן הלאה. חקירות אישיות ופרטיות מתמקדות בחשד לבגידה, בהסתרת רכוש משותף השייך לבני הזוג הנשוי ועוד. את המידע משיגים באמצעות חיפוש במאגרי מידע, מעקבים ותצפיות, התקנת מצלמות ומכשירי הקלטה במבנים ועוד. כן עושים שימוש במשקפות, במצלמות עם עדשות מיוחדות ועוד.

          דו"ח מקיף ושירות מחברת בעלת תשתיות איכותיות

          דו"ח מקיף כולל את כל המידע הרלוונטי. הוא כולל תיאורים בכתב, תמונות, סרטונים, תמלילי שיחות הנוגעות להקלטות שמע ואחרות ועוד. כל לקוח מחליט לעשות שימוש במידע על פי צרכיו. כך איש עסקים המחליט להיכנס לשותפות, בן זוג המחליט לפתוח בהליך גירושין, בנק המחליט להטיל עיקול על נכס שהתגלה בעת חקירה על החייב ועוד. גם מידע שמפריך חשדות תורם רבות. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, שירותים משלימים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת נוספים.

          משרד חקירות פרטי

          כישראלים התרגלנו במשך שנים ארוכות לסמוך על רשויות אכיפת החוק ועל המשטרה בראשן, בכל מה שקשור לתהליכי חקירה אזרחיים ולמיצוי חקר האמת. אבל עם השנים מתגלה כי ישנם תחומי חקירה בהם משטרת ישראל לא יכולה לתת את הדעת, לא כל שכן להתערב בצורה נחרצת. לעיתים רבות מדובר על תחומים אישיים או ארגונים פרטיים בהם לציבור אין אינטרס ולכן אין מקום לפעילות המשטרה. בסיטואציות כאלה יש לכם רק מוצא מפלט אחד, והוא פניה אל משרד חקירות פרטי, שיוביל את החקירה בשבילכם. הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי, מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים ועסקיים, ועובד במגוון רחב של תחומי חקירות בצורה מקצועית ומיומנת כבר שנים ארוכות.

          ההחלטה שתאפשר לכם לגלות אי סדרים

          משרד חקירות פרטי הוא כלי עבודה חשוב במיוחד, אשר בא לידי ביטוי בעיקר בארגונים גדולים המעסיקים עובדים בכמויות גדולות. שם קשה יותר לעקוב אחרי הפעילות של כל עובד, ולמנוע זליגה של מידע. וכאן בדיוק נכנסות היכולות המקצועיות של צוות החוקרים במשרד החקירות ש.כספי. הצוות יכול להביא לקברניטי החברה מידע מהימן על עובדים שסרחו, על קשרים עם גורמי חוץ ואפילו על זליגה של מוצרים ושירותים של החברה.

          צוות משרד חקירות פרטי – יכול להפוך את הקערה על פיה

          כאשר אין ברירה אתם יודעים שמשהו לא מתרחש כשורה, במישור הפרטי או במישור המקצועי שלכם, אתם חייבים לקחת צעד אקטיבי ולטפל בבעיה. הפנייה אל צוות משרד חקירות פרטי, יכולה להיות ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, בייחוד מפני ש:

          • משרד חקירות פרטי לא כפוף לאף גורם או אינטרס, פרט לאינטרס של מזמין החקירה. לפיכך אתם יכולים לקבוע בדיוק מה הם שלבי החקירה הרלוונטיים לכם, האנשים הרלוונטיים לחקירה ואפילו השאלות החשובות אותן אתם רוצים למצות לאורך תהליך העבודה על תיק.
          • משרד החקירות מחזיק בכלים מקצועיים ברמה הטכנולוגית. בין שמדובר על תוכנות ריגול ותוכנות מעקב, ובין שמדובר על אמצעים טקטיים שונים למעקבים בשטח – חוקר פרטי מחזיק בכל הציוד הדרוש לניהול חקירה מקצועית, עם תוצאות אידיאליות.
          • משרד חקירות פרטי יכול לנהל גם מעקבים פיזיים אחרי אנשים. כך שאתם תקבלו תמונות ויזואליות אודות הנחקר וסביבתו הקרובה. תוכלו להבין מה היא רשת הקשרים שהוא מנהל ואפילו לקבל הוכחות מצולמות השפעה של הנחקר על התיק שלכם ועל השאלה המרכזית הנידונה בו.

          משרד חקירות פרטיות

          במהלך החיים שלנו, של כולנו, יכולות תמיד לצוץ סיבות לחשדות שמחייבות התערבות מקצועית של מומחים. בין שמדובר על חקירות בתחום הכלכלי, ובין שמדובר על חקירות בתחומים אישיים ופרטיים יותר, הצעד הנכון לכם ביותר הוא הפנייה אל משרד חקירות. זה הוא גוף מקצועי, אשר יכול לעזור לכם לגלות את כל האמת על מושא החקירה שלכם, בעזרת כלי עבודה מתקדמים וטכנולוגיות שלא ניתן למצוא בשוק הפרטי. ולכן, משרד חקירות מקצועי יכול לספק מענה לצרכי חקירה גם לשוק הפרטי, אך גם לשוק הארגוני והמוסדי. כמובן שהכול תלוי בתחום העבודה בו אתם רוצים לפעול, אבל לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לצוות המקצועי של משרד החקירות ש.כספי, בו תקבלו את כל הליווי הדרוש לכם.

          נכנסים לעשות קצת סדר בחברה שלכם

          לעיתים רבות, פונים אל חברת ש.כספי לקוחות גדולים מאוד במשק, אשר מעוניינים לגלות מידע אודות אי-סדרים ארגוניים. בתוך כל תחומי העבודה שמציע משרד חקירות, התחום הארגוני הוא אולי המורכב והרחב ביותר. ולכן, מדובר על עבודה מקצועית ברמה הכי גבוהה שלה ניתן לצפות, עם תוצרים שיכולים להשפיע על כל הפעילות הארגונית שלכם.

          מה תפקידו של משרד חקירות בתהליכי חקירות בארגונים?

          באופן עקרוני ניתן לחלק את עבודתם של אנשי משרד חקירות לכמה וכמה שלבים בהתאם לתהליך העבודה המקצועי אותו אתם רוצים לנהל. בין היתר, שירותי משרד חקירות יכולים לבוא לידי ביטוי בעת הליכי חקירה ארגוניים בדרכים הבאות:

          • מתן פתרונות טכנולוגיים למעקבים – היום קל הרבה יותר מאי פעם למצוא מערכת מעקב שתספק לכם מידע אונליין לגבי מיקומו ופעילותו של כל אדם. כך אתם תוכלו ליצור בתוך הארגון שלכם ניטור קבוע של זרימת מידע בין עובדים, ספקים, לקוחות וגורמים חיצוניים.
          • אמצעי מעקב פנים ארגוניים – אם למשל יש לכם חשד של דליפה של מידע בתוך החברה, משרד חקירות מנוסה יכול בעזרת מעט מאוד כלים מקצועיים (כמו מכשירי האזנה), לתת לכם תמונה מלאה ונרחבת בנוגע למה שמתרחש בכל חדרי העבודה השונים. כך שאתם תשלטו במידע בצורה מושלמת.
          • מעקבים פיזיים אחרי גורמים חיצוניים – לא אחת, נדרשים גורמי החקירה לצאת למעקבים פיזיים על מנת להציג מידע מסחרי כתוב לטובת הלקוחות שלהם. אתם יכולים לגלות מהו הסוד הארגוני הגדול ביותר של המתחרה שלכם או לגלות פרצות אבטחה שונות בחברה שלכם. כל זאת על בסיס מעכב פיזי צמוד.

          משרדי חקירות

          מכורח המציאות בה אנו חיים יש תמיד מקום להטלת ספק, שלא לומר פתיחה בחקירה כנגד גורמים שונים בחיים הפרטיים וגם בחיים העסקיים. הרי כל אחד מאיתנו התמודד בעבר עם ספקות, תהיות ואפילו שאלות ממשיות וחשדות מוצקים. אבל לא תמיד אנחנו לוקחים אותם ברצינות ופועלים בצורה המתאימה ביותר למצב בו אנחנו נמצאים. זוהי בדיוק הסיבה שבגינה בוחרים אנשים פרטיים וארגונים גדולים לפנות לעזרתם של משרדי חקירות מיומנים: על מנת להתחיל את הליכי חקירה מורכבים דיסקרטיים, ולהגיע לחקר האמת. הצוות המקצועי של משרד החקירות ש.כספי, מחזיק בכל היכולות הטכנולוגיות וההון האנושי הדרוש לביצוע חקירות אישיות, חקירות פרטיות ארגוניות ואפילו חקירות משולבות בתחומי עיסוק שונים.

          ההחלטה הנכונה לצרכים שלכם – היא החלטה אסטרטגית

          יש בתוך משרדי חקירות אינספור נותני שירות, חוקרים מקצועיים ועזרים טכנולוגיים שיכולים ללוות את החקירה. אבל לא כולם רלוונטיים לכל תיק חקירה. וכאן נכנסת גדולתו של חוקר פרטי מיומן ומנוסה לתמונה. חוקר פרטי טוב, יכול למפות בדיוק רב ובמהירות יחסית את הצרכים של כל תיק חקירה. וכך להתאים את הכלים הקיימים ברשותו, לאסטרטגיית החקירה האידיאלית. זו היא בדיוק השיטה לפיה עובד הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי, בבואו לקחת החלטות בכל תיק חקירה של הלקוחות. כך אנו מספקים לכם בדיוק את השירות הדרוש לכם, עם התוצאות הכי טובות ומדויקות שיש.

          שירותי משרדי חקירות

          בפנייה אל משרדי חקירות, יש מידה מסוימת של היסוס וחשש. הרי אתם לא באמת מכירים את אנשי החקירות או יכולים לעמוד על טיב העיסוק שלהם, טרם תחילת ההתקשרות המקצועית. ובה בעת אתם מפקידים בידי אנשי משרדי חקירות את המידע הכי אישי, את החשדות הכי קשים שלכם ואפילו את ההחלטות הכי אישיות שלכם. המשמעות היא שיש בו סיכון אותו אתם צריכים לקחת בחשבון, על מנת לקבל את תוצרי החקירה איתם אתם כל ולפעול בצורה מקצועית שהולמת את ההחלטות האסטרטגיות שלכם.

          רוב משרדי החקירות הפועלים כיום, נותנים שירותי חקירות פרטיות דיסקרטיים, ללקוחות פרטיים כמו גם ללקוחות מקצועיים וארגוניים. כאשר מתייחסים לחקירות פרטיות בפן האישי בדרך כלל מדובר על חקירות בנושא משפחה, חקירות כלכליות או חקירות בנושאי ירושה.

          לעומת זאת, בחקירות לטובת ארגונים גדולים ואנשי מקצוע ואנשי עסקים, יש אלמנטים של חקירות בינלאומיות חקירות, בדיקת הונאה בסכומי כסף רב ואפילו חקירות פנים ארגוניות.

          משרדי חקירות מומלצים

          משרדי חקירות, כמו ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, הם הכתובת הנכונה לפנות אליה במידה ואתם חושדים כי יש מי אשר מנסה להיראות לא כפי שהוא באמת. בין אם מדובר בעובד אשר נראה כי הוא מנסה לחתור תחתכם או בן או בת זוג אשר ישנו חשש כי מעלו באמונכם, הרי שמציאת האמת היא הדרך היחידה להרגיע את הנפש ולנקוט בצעדים הנכונים להמשך הדרך. חברה אשר מספקת שירותי חקירות היא המקום אליו יהיה עליכם לפנות על מנת לחשוף את האמת ולפזר את ענני חוסר הוודאות אשר אופפים אתכם כרגע.

          גם בשעת משבר יש פתרון

          גם בימים סוערים אנחנו מעדיפים לחשוב כי ניתן יהיה להאמין לאנשים כי הם מי שהם טוענים. זכרו לוודא כי אתם אכן פונים אל משרד חקירות מקצועי אשר פועל ברישיון של משרד המשפטים. כך תוכלו להיות בטוחים כי יש על מי לסמוך וכי אותו גוף פועל במסגרת החוק וכל ממצאיו יוכלו לשמש אתכם גם בבית המשפט במידת הצורך.

          באילו נושאים עוסקים משרדי חקירות?

          משרדי חקירות נוגעים בתחומים שונים אשר יכולים להתפזר לנושאים מגוונים. חלק מהתחומים הללו כוללים בן היתר גם:

          • חקירות פליליות סוג חקירות זה נועד לבחון בעיקר את השוק הפרטי. תתי התחומים בהם ניתן לעסוק כוללים חקירות זיוף והונאה, סחיטות, פריצות לבית העסק ואף גניבות.
          • חקירות כלכליות חקירות אלו נועדו לאסוף מידע אודות אדם או חברה בדרכים גלויות או סמויות על מנת לעמוד על מצבו הפיננסי. חקירות אלו הינן רלוונטיות עבור מי המעוניין לבדוק את מצבו של שותף עסקי פוטנציאלי ואף אנשים אשר אחרים חייבים להם כספים.
          • חקירות אישות זהו אחד התחומים הפופולריים ביותר עקב עליה בשיעור הגירושין. בחקירות מסוג זה תוכלו לאשש או להפריך את החשד לבגידה ולהיעזר בראיות אשר התקבלו לשם בניית תיק ראיות לרבנות ו/או לשם בניית תיק לבימ"ש אזרחי.

          משרדי חקירות פרטיות מומלצים

          ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ הינו משרד חקירות אשר מנוהל על ידי שמעון כספי. בערבו היה קצין משטרה ביחידה המרכזית שבמפלג תשאול בתל אביב. כיום החברה מעניקה מגוון רחב של שירותים בתחומי החקירות, הבדיקות והמעקבים, לרבות בדיקות פוליגרף לעובדים חדשים או גילוי האזנות סתר ומניעתן.

          עוקבים אחר הכסף

          אנשים רבים מעוניינים בביצוע של חקירה כלכלית. זאת משום שייתכן וישנם אחרים אשר חייבים להם סכום כסף כלשהו ואין הם משלמים אותו. החקירה הכלכלית יכולה לסייע לכם להבין מה מצבו של החייב והאם יהיה משתלם לתבוע אותו לאור כל ההכנסות והנכסים אשר נמצאים ברשותו ברגע נתון.

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מפעילה צוותי מעקב ותצפיות אשר משתמשים בציוד החדיש ביותר בתחום. זאת על מנת שכל תיק חקירה ינוהל בצורה המקצועית והיעילה ביותר. כך אתם תוכלו לקבל את התשובות המדויקות להן חיכיתם במהרה. בנוסף אם אתם מחפשים מכון פוליגרף מומלץ – אתם מוזמנים לפנות אלינו.

          מסירים את הספק

          משרד חקירות מקצועי עוסק בתחומים רבים ומגוונים. כך שבשעה שנזדקק לחשיפת האמת, הצוות המקצועי של המשרד יוכל לאתר עבורנו את האמת ולחשוף אותה. בעולם המתקדם והמתפתח של היום אנשים רבים יכולים להיות מי שהם רוצים להיות. אך מה קורה בשעה שאין הם באמת מי שהם מצטיירים?

          במערכת יחסים זוגית הדבר עלול להביא ללב שבור, בגידה באמון והרס של חיי משפחה. בעסקים הדבר יכול להסתיים בהפסדים כלכליים גדולים או חלילה מעילה על ידי אחד העובדים של המקום. אין ספק כי ברגע שיש ספק, אין ספק, חייבים לבחון כל מקרה לעומק ולגלות את כל האמת אודות האדם החשוד.

          במידה ואתם מחפשים אחר האמת, משרד חקירות יהיה המקום המתאים לפנות אליו. כאן תוכלו לקבל את כל הפרטים על המקרה או האדם שאין אתם בטוחים לגבי כוונותיו. כך תוכלו קבל את היחס האישי, המקצועי והדיסקרטי ביותר לאורך כל הדרך ובסופו של התהליך לקבל את הממצאים שיסירו כל צל של ספק ויעמתו אתכם עם האמת.

          משרד חוקרים פרטיים

          צריכים עזרה במעקב, בילוש וחקירה אחר גורמים עוינים? משרד חוקרים פרטיים יכול להיות הפתרון ההולם. אנשים זקוקים לוודא אחר האמת ולגלות מה קורה סביבם תמיד. אנשים המעוניינים במעקב אחר מי שחותר תחתם, עסקים המעוניינים בבדיקה מקיפה אחר לקוחות או עובדים מבפנים הם רק דוגמאות שנלקחו מעולם החקירה והבילוש. משרד ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מציע שירותי חקירות פרטיות ללקוחות שונים.

          משרד חוקרים פרטיים מומלצים לכל סוג חקירה

          בית העסק הקטן שלכם, הוא המקום שמפרנס את כל בני המשפחה שלכם בשנים האחרונות והוא בהחלט המקום הכי חשוב ומרכזי בחיים שלכם. אבל יש לו נקודת תורפה אחת – העובדים השכירים בעסק. שלא כמו בני המשפחה שעובדים בתוך העסק, עובדים שכירים לא מרגישים את אותה מחויבות למותג ויכולים בהחלט לבצע עבירות משמעת שיפגעו בכם בטווח הארוך. אם יש לכם חשש סביר לפעילות מסוכנת של אחד העובדים בעסק, ואתם רוצים למצוא חוקר פרטי מומלץ שיוכל לגלות עוד מידע ולעזור לכם למצות את הליך החקירה, ניתן לפנות אל הצוות המקצועי של משרד החקירות ש.כספי.

          מתי כדאי לפנות למשרד חוקרים פרטיים?

          מומלץ לפנות ברגע שעולה חשד שמישהו מנסה לפגוע בכם. יום אחד גיליתם שנעלם סכום כסף גדול מהחשבון? מידע רגיש שלכם הודלף למקורות חיצוניים? אולי מישהו שאתם בוטחים בו מועל באמונכם? אצל משרד חקירות פרטיות אפשר לקבל מענה למקרים כאלו ואחרים, כמו:

          • מעקב אחר בן זוג בוגד – מציאות של בגידה והפרת אמונים בין אנשים ובעיקר בני זוג נשואים היא דבר מצער ושכיח. זה יכול לקרות בזוגות הנוצצים ביותר. אנשים רבים לא מהססים לפנות למשרד חקירות פרטי ולבקש מהם לבצע מעקב יסודי אחר התנהגות של בן הזוג החשוד.
          • הונאה מצד לקוחות – נניח שאתם עסק ויש לכם לקוח שמנסה "לעקוץ" אתכם. זה קורה הרבה פעמים בחברות ביטוח שונות, במקרים שהלקוח מעמיד פנים שהוא פצוע או שהרכוש שלו ניזוק באופן עצמי על מנת לסחוט את כספי הביטוח שלא ביושרה. משרד חוקרים פרטיים יכול להתחקות אחר מניעיו של אותו אדם ולהוציא ממנו ראיות המצביעות על רמאותו.
          • מעקב סמוי על עובדי החברה – קורה שמנהל בארגון רוצה לבצע מעקב אחר עובדים מבפנים בכדי לוודא שאין הדלפות מידע לעסקים מתחרים או לגורמים עוינים. לפעמים מדובר בחומרים רגישים שיכולים לגלוש לידיים אל מהימנות. במקרים כאלו משרד חקירות פרטי יכול לבצע מעקב רחב אופקים על עובדים עם פרופיל חשוד פוטנציאלי.

          לחשוף את האמת

          במהלך החיים עולות לא מעט שאלות לגבי ההתנהגות וההתנהלות של אנשים אשר מקיפים אותנו, זאת בין אם מדובר על חיי המשפחה בשעה שעולה חשד בבן או בבת הזוג, בשעה שאתם קולטים עובד חדש לארגון שלכם או אפילו במידה ומישהו חייב לכם כספים ופשוט נעלם. קיים מגוון רחב של סיבות בגינן מומלץ יהיה לפנות אל משרדי חקירות מקצועיים.

          זכרו כי החשדות הללו אמנם חלק בלתי נפרד מהטבע האנושי, אך בשעה שהן עשויות להיות נכונות, חשוב יהיה לוודא את אפשרות זאת במהרה ולפעול בהתאם. אין סיבה להמשיך לחיות עם עיניים עצומות, הגיע הרגע לחשוף את האמת במלואה ולהתמודד איתה אחת ולתמיד. בין אם מדובר במערכות יחסים אישיות או מקצועיות, הרי שחשוב לשמור על רמת כנות גבוהה משני הצדדים, הרי ששקרים ומזימות בתחומים אלו יהיו בעלי השפעה רבה על חייו של כל אדם, בין אם בפן האישי ובין אם בפן העסקי והכלכלי.

          המשרד לשירותכם

          ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ הינו משרד חקירות פרטי אשר מנוהל על ידי שמעון כספי. כיום משרדנו מעניק את שירותיו בתחומים רבים, לרבות חקירות, מעקבים ובדיקות פוליגרף. חברתנו מחזיקה ברישיון משרד המשפטים אשר מאשר את פעילותה ומנהל החברה הינו חבר בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל, כמו גם חבר באיגוד הפוליגרף הישראלי. צרו קשר עם חברתנו בהקדם וצוות החוקרים המקצועי שלנו יעמוד לרשותכם בכל.

          משרד חקירות פרטיות דיסקרטי

          משרד חקירות פרטיות מבצע חקירות כלכליות, בין אישיות, סייבר ואחרות עבור לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים. כל לקוח מבקש לקבל מידע סמוי שאינו יכול להשיג בכוחות עצמו. המידע נאסף בדרכים ושיטות שונות שכולן חוקיות. הוא יכול לשמש את הלקוח לצרכיו השונים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב חשיבות.

          משרד חקירות פרטיות הפועל תחת רישיון ממשלתי

          משרד חקירות פרטיות מצויד ברישיון מטעם משרד המשפטים המאפשר לו לפעול בתחום. חוקר פרטי מקבל רישיון לאחר שלמד את התחום ואת החקיקה הקשורה אליו ועמד בהצלחה במבחנים. המידע מושג באמצעות בדיקות במאגרי מידע שונים, על ידי מעקבים רכובים ורגליים, תצפיות ארוכות, התקנת מכשירי הקלטה ומצלמות סמויות בתוך מבנים ועוד. החוקרים משתמשים במשקפות, מצלמות, מכשירי הקלטה, בתחפושות מתאימות לכל חקירה ועוד. החקירות הכלכליות כוללות בין היתר: מידע על פעילות עסקית של מתחרה באותה נישה, על חשד לריגול וגניבת מידע בתוך החברה, על חייב כסף לבנקים, מתחזה לנכה בפני הביטוח הלאומי ועוד. פרטיות מתמקדות בנושאי בגידות, הסתרת מידע משותף מפני בן זוג נשוי ועוד. המידע נאסף בצורה חוקית כי אחרת ניתן להגיש תלונה על החוקר בגין עבירה פלילית. בנוסף, מידע כזה אינו קביל בבתי משפט, בבוררות וכדומה.

          דו"ח מסודר

          דו"ח מסודר מפרט את ממצאי החקירה. למלל מצורפים, תמונות, תמלילי שיחות מוקלטות, תמונות ועוד. הלקוח יכול להחליט על פי החומר המוגש לפניו על דרכי הפעולה הרצויים לו. כמו למשל, נסיגה ממיזם עסקי עם שותף, פירוק נישואין, הגשת תביעה נגד אדם שנחשב בעבירה נגדו ועוד. גם ממצאים השוללים חשדות יכולים להועיל.

          חברת חקירות בעלת שם

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה  ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נוספים, דו"ח מסודר עם אפשרות למתן עדות לגביו, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת נוספים.

          משרד חקירות מומלץ

          משרד חקירות מומלץ מספק שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הצורך של כל אחד מהם הינו לקבל מידע סמוי שאינו יכול למצוא בעצמו. הוא נדרש לטובת קבלת החלטות שונות כולל אופרטיביות. המידע מושג בדרכים ושיטות שונות. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

          משרד חקירות מומלץ – בעל רישיון לפעילותו והמלצות

          משרד חקירות מומלץ מחזיק רישיון מאת משרד המשפטים וכל חוקר בו מחזיק ברישיון משלו. איסוף המידע נעשה בדרכים חוקיות על מנת שיהיה קביל בבתי משפט. צריך עוד לציין כי חוקר פרטי הפועל  בניגוד לחוק עלול לחטוף תלונות על עבירות פליליות. החקירות הנדרשות ביותר הן כלכליות, פרטיות, אישות ועוד. הכלכליות כוללות בין היתר, בקשה למידע על חייבים לבנקים, על אנשים המתחזים בפני מוסדות ביטוח כנכים. במקרים אחרים – אנשי עסקים הרוצים מידע על שותף פוטנציאלי או אחרים הרוצים מידע על מתחריהם ועוד. חקירות פרטיות מתמקדות, לרוב, בנושאי בגידות, הסתרת רכוש משותף בין בני זוג נשואים ועוד. השגת המידע נעשית על ידי חיפוש במאגרי מידע שונים, באמצעות מעקבים ותצפיות, התקנת מצלמות זעירות ומכשירי האזנה בתוך מבנים ועוד. החוקרים משתמשים במצלמות, משקפות, מכשירי ג'י פי אס, מכשירי הקלטה ניידים זעירים וכדומה.

          דו"ח מפורט

          דו"ח מפורט מוגש ללקוח לאחר סיום המשימות. הוא כולל תיאורים בכתב, תמונות, סרטונים, תמלילים של האזנות סתר ועוד. כל אחד עושה שימוש אחר במידע המונח לפניו. בנק יכול להטיל עיקול על נכס שהתגלה אצל חייב. איש עסקים יכול לסגת מעסקה  או להיכנס אליה בעצימות גבוהה ועוד.  כדאי עוד לציין כי גם מידע המנקה חשדות יכול להועיל רבות.

          שירות איכותי ממומחים

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נוספים, דו"ח מפורט, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ואת יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

          משרד חקירות פרטי מחירים

          משרד חקירות פרטי מחירים נקבעים על פי סוג החקירה ומהותה. ניתן למצוא חקירות כלכליות, בין אישיות, פרטיות ואחרות. הלקוחות המבקשים הינם פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. כל אחד מהם מבקש לקבל מידע סמוי שאינו יכול להשיגו בעצמו. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

          משרד חקירות פרטי מחירים הוגנים וסבירים

          משרד חקירות פרטי מחירים מתומחרים על פי כמות שעות העבודה המוקדשת לכל משימה, הציוד בו משתמשים והוצאות אחרות. מעקבים, למשל, דורשים חוליה אחת של עוקבים אשר חייבת להיות בקשר עין עם האובייקט, ולעיתים מדובר על מעקב סביב השעון. חקירות בינלאומיות מחייבות טיסות לחו"ל. חיפוש במאגרי מידע מחייב שיטוט ארוך בזמן באינטרנט וכן הלאה. ניתן למצוא חקירות כלכליות שונות ובין היתר: איתור מידע על חייבים, מידע אחר על אנשים התובעים חברות ביטוח, ובעצם, חשודים כמתחזים לנכים, איש עסקים מבקש מידע על תוכניות שיווקיות של יריב עסקי ועוד. חקירות אישות נדרשות לאיתור בגידות, לאיתור נכסים מוסתרים מבן זוג לחיים ועוד. המידע מושג בדרכים חוקיות ועל ידי חיפוש במאגרי מידע, מעקבים, תצפיות, הטמנת מצלמות סתר ומכשירי ציטוט בתום מבנים ועוד. החוקר אף עושה שימוש במשקפות, מצלמות, מכשירי הקלטה, וציוד אחר המסייע לו.

          דו"ח קביל בעת תביעות

          דו"ח מפורט הינו קביל בעת תביעות כולל בבית משפט. החוקר אף יכול להגן עליו. הוא כולל תיאורי מלל, תמונות, סרטונים, תמלילים של האזנות סתר ועוד. לקוח יכול להפיק ממנו רבות ולנצלו לטובת פעילות עתידית רצויה. בנק יכול להטיל עיקול על נכס שהתגלה אצל חייב, איש עסקים יכול לסגת מעסקה מתוכננת ועוד. גם מידע שאינו מחשיד יכול לסייע רבות.

          שירות מחברה איכותית, מקצועית, אמינה ומוכרת

          חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים משיקים רבים, הגנה על דו"ח בבתי משפט, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

          אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה