לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      האם פוליגרף אמין?

      השאלה האם פוליגרף אמין מעסיקה באופן טבעי חלק גדול מהאנשים שמבקשים להיעזר במכשיר המשוכלל. השם העממי המקובל, "מכונת אמת", מרמז שאכן אפשר לייחס אמינות גבוהה מאוד לתוצאות הבדיקה – ובמיוחד כשהיא מבוצעת על-ידי אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון מגוון. שמעון כספי מבצע בדיקות פוליגרף מזה למעלה מ-20 שנה, מילא תפקידים במשטרת ישראל ובשוק הפרטי ואף כיהן כיו"ר איגוד בודקי הפוליגרף הממוחשב בישראל. חברת ש. כספי תחת ניהולו ובהובלתו עורכת בדיקות פוליגרף מקצועיות שמבטיחות רמת תקפות מרבית של כל התוצאות.

      האם פוליגרף אמין ואיך להבטיח אפס טעויות?

      בדיקת פוליגרף מבוססת על ניטור מדדים פיזיולוגיים כמו דופק, נשימה, הזעה ולחץ דם בזמן שהנבדק עונה על סדרת שאלות. אין ודאות של 100% כי המכשיר יוכל לזהות כל תשובה שקרית, אולם חשוב לזכור שגם דרכים אחרות שמשמשות אותנו לחקר האמת – למשל עדי ראייה ואפילו בדיקות DNA – לא מבטיחות אף הן 100% דיוק. מעבר לכך, בודקים מטעם מכון פוליגרף מיומנים יודעים איך למזער את הסיכון לטעות:

      • ניסוח מדויק של השאלות – שהנבדק מקבל מראש כדי לנטרל את השפעת הלחץ המובן כשהוא מחובר למכשיר.
      • שאלות סרק ושאלות השוואה – על-מנת להעלות את רמת האמינות למקסימום משובצות גם שאלות השוואה. התשובות והתגובות לשאלות אלה מספקות לבודקים בסיס איתן לאיתור תשובות שקריות לשאלות ה"אמיתיות".
      • כיול – כדי שיהיה ניתן לסמוך על רמת הדיוק של הרישום של המדדים הפיזיולוגיים השונים.
      • ניסיון – בודקים מנוסים יודעים לזהות כל ניסיון של הנבדק לשבש את התוצאות.

      מקצועיות ללא פשרות

      כאמור השאלה המדויקת היא לא האם פוליגרף אמין אלא עד כמה מיומנים הבודקים שמפעילים את המכשיר. הניסיון רחב ההיקף והמגוון של הצוות של חברת ש. כספי מבטיחים מקסימום אמינות כך שתוכלו להתייחס לממצאים כאל אמת מבלי לחשוש מטעויות או הטיות. היכולות הגבוהות של חברת ש. כספי באות לידי ביטוי בבדיקות פוליגרף בתחום העסקי (בדיקות פוליגרף תקופתיות לעובדים, לקראת קבלה לארגון או כניסה לתפקיד רגיש), בתחום הבין אישי (חשד לבגידה או להפרת אמון במשפחה) ובכל מקרה אחר שבו נדרשת ידיעה ודאית של האמת.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה