לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      כמה עולה בדיקת פוליגרף פרטית?

      כל אדם שמופנות כלפיו האשמות או שהוא נחשד בביצוע מעשים שלא ביצע יכול לעבור בדיקת פוליגרף ולהיעזר בממצאי המכשיר המשוכלל, שלא בכדי מכונה גם מכונת אמת, כדי להציג את הגרסה שלו להתרחשויות באופן משכנע. לקראת מעבר בדיקת פוליגרף פרטית מחיר השירות מהווה מן הסתם שיקול בבחירת המקום שבו היא תתבצע – וכדאי לייחס משקל גם לאיכות הבודקים, פרמטר שמשפיע במידה רבה על רמת התקפות של התוצאות. בחברת ש. כספי מועסקים אנשי מקצוע מנוסים בעלי מיומנות גבוהה בבירור מדויק ו-ודאי של האמת.

      האם לבדיקת פוליגרף פרטית מחיר קבוע?

      מחירה של בדיקת פוליגרף פרטית עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים הבאים:

      • מורכבות הבדיקה – ככל שהמקרה שעבורו נדרש גילוי האמת מסובך יותר, כך גם התהליך של תכנון הבדיקה מורכב יותר, ובפרט יש להכין שאלות רבות יותר על-מנת שהפוליגרף ימלא את ייעודו באופן מיטבי. בהקשר זה כדאי לדעת שבכל בדיקת פוליגרף ישנן גם שאלות רלוונטיות לגבי הנושא שאותו מבררים, גם שאלות שמשמשות להשוואה כדי לזהות לחץ אצל הנבדק וגם שאלות סרק שמטרתן יצירת אווירה נינוחה יותר.
      • הוותק והאיכות של מכון פוליגרף לניסיון ולבקיאות של בודקי פוליגרף יש כאמור השפעה ניכרת על מהימנות הממצאים, ועל כן במקביל לעלות שעשויה להיות מעט גבוהה יותר, התועלת תהיה רבה יותר.
      • מספר הנבדקים – כך למשל מעסיק שמבקש להעביר את כל עובדיו בדיקת פוליגרף תקופתית יזכה להנחה עבור כל בדיקה בפני עצמה.

      התועלת המרבית של בדיקה מקצועית ואמינה

      אי אפשר להתעלם מכך שלקראת בדיקת פוליגרף לעובדים פרטית מחיר השירות מהווה שיקול. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את התועלת העצומה של בדיקה מקצועית ואמינה, כזו שניתן לסמוך על התוצאות שלה בלב שלם ובראש שקט באמת. הצוות עתיר הניסיון של חברת ש. כספי – בראשותו של שמעון כספי, שעוסק בתחום החקירות והפוליגרף מאז 1998, עבר הכשרות רבות ואף שימש כיו"ר איגוד בודקי הפוליגרף הממוחשב בארץ – מבטיח, ומקיים, בדיקות יסודיות, על בסיס יושרה ללא פשרות ומחויבות מלאה לבירור האמת.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה