לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      בדיקת פוליגרף לעובד

      בעולם העסקים חשוב להיות תמיד עם אצבע על הדופק, זאת על מנת לוודא כי כלל השותפים והעובדים שלכם אכן נאמנים לכם ולא זוממים דבר מה שעשוי לפגוע בעסק או ארגון שלכם. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, מספקת בין היתר גם בדיקת פוליגרף לעובד, כאשר זו תהיה אחת השיטות לאתר את דוברי השקר אשר עשויים להסתנן לחברתכם ולהעמידה בסיכון.

      באילו מקרים מתבצעת בדיקת פוליגרף לעובד?

      בדיקת פוליגרף לעובד יכולה בהחלט להיות זו אשר תחשוף בפניכם את כל האמת, זאת בעזרת מכשיר טכנולוגי מתקדם אשר יתופעל על ידי צוות החוקרים ובודקי הפוליגרף המקצועיים ביותר בתחום. בדיקה זו עשויה להיות נדרשת במספר מצבים:

      • קבלת עובד חדש – מקומות תעסוקה רבים כוללים מידע מסווג ודורשים רמת אמינות גבוהה מכלל צוות העובדים שלהם. על כן, ארגונים רבים בוחרים לערוך בדיקות פוליגרף למועמדים חדשים, זאת על מנת לאמת כי הם אכן דוברי אמת וכי ניתן יהיה לסמוך עליהם בהמשך הדרך.
      • חשד במעילה של עובד – במידה ואתם מאמינים כי ישנו בסיס לחשדות בנוגע למעילה או גניבה במקום העבודה, בדיקת פוליגרף לעובד תוכל לאשש או להפריך את החשד הודות למכשור מתקדם ורצף שאלות אשר תוכנן היטב.
      • בדיקת פוליגרף תקופתית לעובדים – בדיקות תקופתיות לכלל העובדים גם הן נפוצות בחברות רבות. בין אם רנדומליות או לפני קידום, חברת וארגונים רבים עושים שימוש בכלי זה כגורם הרתעה משמעותי במניעת עבירות פוטנציאליות בקרב העובדים.

      עזרה מקצועית בבדיקת פוליגרף לעובד

      בעזרתה של חברת ש. כספי, תוכלו גם אתם כעת להבטיח כי העובדים שלכם נשארים נאמנים. חברתנו מתמחה בביצוע בדיקות פוליגרף ומנהל החברה הינו חבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל I.P.E.A וחבר באיגוד הפוליגרף האמריקאי A.P.A. אין ספק כי בדיקות הפוליגרף דורשות את רמת המקצועיות והאמינות הגבוהות ביותר, ועל כן חברתנו שמחה לעמוד לשירותם ולסייע בעריכת הבדיקה ופירוש התוצאות בצורה הנכונה והמדויקת ביותר.

      בדיקת פוליגרף לעובדים

      פוליגרף לעובדים

      עריכה של בדיקות פוליגרף לעובדים הינה די נפוצה. חברות וארגונים שונים עושים בה שימוש במגוון רחב של מצבים, החל מבדיקות אמינות בעת קבלת עובדים לעבודה ועד לחקירה של עובד המואשם במעילה, הונאה או אפילו גניבה. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ, אשר מנוהלת על ידי שמעון כספי, חבר באיגוד הפוליגרף הישראלי (I.P.E.A), תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בעריכת בדיקת פוליגרף לעובדים שלכם ברמת המקצועיות והאמינות הגבוהה ביותר.

      מה כדאי לדעת אודות בדיקות פוליגרף לעובדים?

      ארגונים, חברות ועסקים שונים מכל הסוגים רוצים לשמור על אמינות עובדיהם, זאת על מנת שישלימו את עבודתם בצורה הטובה ביותר ועל מנת שלא לפגוע בפעילות החברה והכנסותיה. להלן מספר נקודות חשובות שכדאי להכיר בנוגע לבדיקות הללו.

      • ניתן יהיה לבצע בדיקות פוליגרף הן לעובדים שלכם והן למועמדים לעבודה. זכרו כי מבחינה חוקית לא ניתן לחייב את העובד להשלים בדיקה זו, אך השלמתה בהחלט תוכל להעניק לעובד את האפשרות להוכיח כי הוא אכן נאמן למקום עבודתו.
      • תוצאות הבדיקה אמנם אינן קבילות בבית המשפט, אך חשוב להבין כי בדיקות פוליגרף לעובדים תוכל להתבצע ברמת אמינות גבוהה, זאת כתלות בניסיון ובמקצועיות של עורכי ובודקי הפוליגרף.
      • גם בדיקות תקופתיות לעובדים הן נפוצות, זהו למעשה יהיה כלי שמיועד בעיקרו בעבור חברות אשר מעסיקות עובדים שחשופים למידע רגיש או סחורה יקרה מאוד. עובד שסרח עשוי לגרום לנזקים משמעותיים בחברות שכאלה ועל כן בדיקות פוליגרף תקופתיות יהיו מומלצות גם בעבורכם.

      בדיקת פוליגרף לעובד מקצועית ואמינה

      חברת ש. כספי שמה לה לדגש את ביצוע עבודתה בצורה המקצועית והאמינה ביותר, זאת על מנת לספק בעבור כלל לקוחותינו את התוצאות המדויקות ביותר. כך גם בעת בדיקת הפוליגרף, חברתנו תעשה את כל האפשרי על מנת לגלות את רמת אמינותו של העובד, זאת מבלי להציב מכשולים או לפעול בצורה לא חוקית.

      בדיקת פוליגרף לעובד

      בדיקת פוליגרף לעובדים ומועמדים

      הליך הגיוס של עובדים חדשים לכל בית עסק הוא בעצם תהליך היכרות המתבסס על דרישות מקצועיות רבות. כל מהלך או החלטה בתוך תהליך הגיוס של החברה שלכם הוא רב משמעות, בעל השפעה לטווח ארוך ועם מינימום יכולת לצפות בעיות מבעוד מועד. וזו היא אולי אחת הבעיות המאתגרות והקשות ביותר בעולם הגיוס. מתוך רצון למצוא פתרון הולם לכל ארגון, נוצר כיום סטנדרט בדיקת פוליגרף לעובד בשוק, ורבות מאוד מהחברות הכי גדולות במשק מעוניינות לעמוד בסטנדרט הגיוס הזה. בדיקות פוליגרף ניתן לבצע אצל הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי, על מנת לקבוע מהי מידת האמינות והמהימנות של העובד – לפני שאתם מצרפים אותו לצוות החברה שלכם.

      רגע לפני גיוס – למה לערוך בדיקת פוליגרף לעובד החדש?

      ביצוע בדיקות פוליגרף לעובד היא החלטה שיכולה מצד אחד להיתפס כהחלטה מאוד נוקשה, הוא מצד שני להוכיח את עצמה את עצמה בטווח הארוך עם גיוסים מוצלחים של צוותים במקום העבודה שלכם. ככל ואתם מעוניינים לשמור על רמת גיוסים גבוהה במיוחד תוך מינימום תיקון לבית העסק, כך השימוש במכונת אמת הופך נפוץ יותר. בהתאם לסוג המשרה אליה מתמיין עובד זה, ניתן ליצור בדיקת פוליגרף לעובד וכך לגלות פריטי מידע חסויים ואוורור ולאשר שאותם בצורה המהימנה ביותר.

      היתרונות של בדיקת פוליגרף לעובד הם רבים. אבל בעיניים שלכם היתרון המרכזי והחשוב ביותר הוא הפקדת האחריות על המשימות בעסק שלכם רק בידיים שעליהן ניתן לסמוך בעיניים עצומות. אתם יכולים לשאול כמעט כל שאלה במהלך בדיקת פוליגרף, ואנשי הצוות המקצועי שמבצעים את הבדיקה יספקו לכם ניתוח מידת האמינות של התשובה – כמו גם מידת הנכונות של התשובה. לפי המידע שקיבלתם ניתן לקחת החלטות קריטיות לאורך תהליך הגיוס ולהתקדם רק עם המועמדים הרלוונטיים ביותר.

      חצי שעה שמשנה לגמרי את התמונה

      המשמעות של בדיקות פוליגרף בישראל הופכת חשובה הרבה יותר לאור העובדה שאנו מנהלים תעשיות ביטחוניות רגישות למדי. עובד אחד עם רקע קצת לא ברור, יכול לחשוף את עסק שלכם לבעיות מורכבות ולא פשוטות, ואפילו לסבך אתכם ברמה המשפטית. כך שעדיף לכם לעצור את העובד בתהליך הגיוס ולא לפגוע במותג או במוצר שאתם מטפחים במשך שנים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי.

      בדיקה פוליגרף לעובדים יסודית אמינה ודיסקרטית 

      הנכס החשוב ביותר לכל בית עסק, הוא צוות העובדים. הון אנושי הוא מצד אחד משאב אותו ניתן לחזק כל הזמן עם גיוס עובדים מתאימים. ומאידך הוא משאב חשוב שאתם רוצים לשמר לאורך זמן, שכן ההכשרה של עובדים חדשים דורשת מכם השקעה רבה של זמן ומשאבים. יחד עם זאת, ישנם אירועים המחייבים את המנהלים בחברה לעצור כל, ולבצע חישוב מסלול מחדש, על מנת להעריך את מידת האמינות של צוות העובדים ולגלות התנהגויות אשר חורגות מן הנורמה המקובלת בארגון. בסיטואציה שבה יש לכם חשד לאי סדרים בתוך החברה, ניתן ואף רצוי לבצע בדיקת פוליגרף לעובדים בעזרת הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי. כך תוכלו לקבל תמונה אמינה ורחבה יותר על מקורות החריגה ועל החשודים הפוטנציאליים לבעיה.

      למה חשוב לבצע בדיקות פוליגרף לעובדים, באופן קבוע?

      בדיקות פוליגרף קבועות לעובדים בארגונים שונים, הפכו בשנים האחרונות סטנדרט מקצועי אחיד. מרבית בתי העסק בוחרים לבצע בדיקות פוליגרף לעובדים מתוך 3 סיבות:

      • בדיקות אמינות – על פי רוב מדובר בבדיקות שמתרחשות עוד לפני תחילת העסקתו של העובד החדש. בדיקות אלו מציגות את מידת האמינות של העובד, ביחס להיסטוריה התעסוקתית שלו ולתחום הפעילות בו הוא עומד לעסוק בתוך החברה שלכם. זהו מדד טוב יחסית, בתוך תהליך הגיוס הרחב שנותן לכם הצצה לעולמו של העובד.
      • בדיקות ביטחוניות – אלו הן בדיקות רקע או בדיקות שגרתיות שעובדים בעיקר במערכות הביטחוניות והחסויות של מדינת ישראל עוברים כמעט על בסיס רבעוני. בבדיקות אלו ניתן לעלות על החריגים באליפות מידע שיכולות להיות מסוכנות במיוחד ולטפל בהן בו במקום.
      • בדיקות במהלך חקירה – אם עלה חשד בתוך הארגון לניסיון גניבה של מידע או חומרי גלם פיזיים, יש צורך לבצע סקירה מקצועית ומעמיקה. במקרים רבים החקירה הכוללת גם בדיקות פוליגרף לעובדים המעורבים בתהליך היצור או בהנהלת החשבונות של החברה. זאת על מנת לשלול כל מעורבות של הצוותים בגניבה.

      התוצאות שיעזרו לכם לשמור על העסק

      למן הרגע שבו אתם מקבלים את תוצאות בדיקות פוליגרף לעובדים, ניתן לקחת החלטות אסטרטגיות לטווח הארוך. ככל שמדובר בחקירה או בדיקה בעלת משמעות גדולה יותר, כך גם אתם נדרשים לתוצאות אמינות יותר. ולכן אל לכם להסס – ולפנות אל הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי. משרד זה נותן שירות בדיקות פוליגרף בכל תחומי העיסוק במשק, ומכל סיבה שיכולה להיות רלוונטית למנהלי העבודה.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה