לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      בדיקת פוליגרף לעובד חדש

      בחירת אדם לתפקיד בארגון או בעסק מחייבת זהירות רבה. מעבר ליכולות המקצועיות, להשכלה הרלוונטית ולניסיון משמעותי, נדרשת גם אישיות מתאימה ובפרט אמינות ללא פשרות. בדיקת פוליגרף לעובד חדש מאפשרת למעסיק לדעת ברמה גבוהה מאוד של ודאות כי אכן קיבל את ההחלטה הנכונה ומי שהתקבל לתפקיד הוא אדם שניתן לסמוך עליו. לחברת ש. כספי ניסיון של למעלה מ-20 שנה בביצוע בדיקות פוליגרף מכל הסוגים, לרבות בתחום התעסוקה.

      בדיקת פוליגרף לעובד חדש – דגשים חשובים

      • הסכמה מלאה של המועמד לתפקיד – על סמך הפסיקה המקובלת בארץ, רק מי שמביע הסכמה מפורשת, רצוי בכתב, אכן יחובר למכשיר שמנתר מדדים פיזיים המעידים על אמירת אמת או שקר. יחד עם זאת, כשהבדיקה היא חלק מתהליך סינון ואיתור מועמדים מתאימים, מן הסתם תינתן הסכמה כזאת ובפרט אם מדובר על משרה נחשקת.
      • שאלות מדויקות – על-מנת למזער את הסיכון לטעות בתוצאות, יש לנסח באופן מדויק את כל השאלות, כך שהן יהיו ברורות ולא יישאר מקום לספק. בניית השאלות מתבצעת בשיתוף פעולה עם מזמיני הבדיקה, ועל בסיס הניסיון של אנשי מכון הפוליגרף.
      • כיסוי מלא של כל הסוגיות החשובות – בין הסוגיות שאותן ניתן לברר בבדיקות פוליגרף מסוג זה: מעורבות בהונאות או גניבות במקומות עבודה קודמים, שימוש בסמים במהלך העבודה, ביצוע עבירות פליליות, קשרים עם גורמים עבריינים, חובות כספיים, ריגול תעשייתי ועוד – הכל בהתאם לאופי התפקיד והעסק/ארגון.
      • נטרול ההתרגשות והלחץ – בכדי להוריד את מפלס הלחץ (הטבעי והמובן) נעשה שימוש בשאלות סרק אשר משרות נינוחות על הנבדקים ומסייעות להם לבטוח בבודקים ובתהליך. יחס מקצועי תורם אף הוא ליצירת אווירה נכונה ולהבטחת תוצאות מהימנות לחלוטין.

      בדיקת פוליגרף לעובדים חדשים – מקצועיות יוצאת דופן, ניסיון יקר ערך

      בדיקת פוליגרף לעובד חדש חייבת להתבצע בדיסקרטיות מלאה ובאופן מקצועי ללא רבב. שמעון כספי, מנהל חברת ש. כספי, עוסק בתחום כבר יותר מעשרים שנה ואף מילא את תפקיד יו"ר איגוד בודקי הפוליגרף הממוחשב בישראל. הניסיון יקר הערך שלו ושל אנשי המקצוע האחרים בחברה מבטיח תשובות מהימנות, מדויקות וכאלה שיסייעו לכם לבחור נכון את העובדים המתאימים לכם ביותר.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה